söndag, september 18

Knasdag


Jag och Hanna drog ner till Borlänge marknad i tio minuter och köpte brända mandlar. Sen åkte vi hem och såg Gossip Girl





Klockan sju va det kalas hos Elina! Roligt roligt!
Haha jag blir så irriterad när Hanna är inne i sin egna värld och blir okontaktbar på alla vis, och idag visade jag med ett damp utbrott haha! Jag blev såå sur, tur så hann kalaset räddas av lite charader.... Ibland blir jag rädd för att jag kommer göra eller säga något dumt utan att jag tänker på det, och det gjorde jag verkligen idag haha! Jag trodde helt ärligt att jag hade drömt det när jag tänkte på det i efterhand..... Hoppas det inte händer så ofta, tur att det var Hanna som fick ta den smällen och ingen annan, som inte känner mig lika djupt haha......Lite obehagligt faktiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar