tisdag, augusti 2

Jag lever

 
hej!
I söndags hade jag som sagt en ledig dag, och tillbringade hela den med att vara med linisen! Vi titta på prinsess filmer, köpte glass, gick och prata, gungade, ramlade, skrattade, smutsade ner oss och cyklade sedan hem barfota och kände att det var verkligen sommar! En helt underbar dag!
Igår var jag med min älskade mikaela och fikade, sedan åkte vi med carro till masenbadet en sväng, sen tog vi farväl till caroline efter en del tjejsnack, och cyklade vidare hem till mickis för att kolla på film och sova!
Denna dag har jag varit med mickis, vi har pysslat med våra ny in köpta "dagböcker" hehe. Slappat i poolen kompliterat med en hamburgare. Vid fyra började jag jobbet, istället för att sluta nio så fick jag gå hem halv sju! Överlycklig och vrålhungrig cyklade jag hemåt för att sedan förbereda en mumsig sallad! Duktiga jag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar