söndag, augusti 21

Så här tråkigt är detta inlägg


Onödig information
I fredags var vi uppe till 2 och kolla på GossipGirl sen så skulle vi gå ut och lägga oss i stugan, då snacka vi kanske till 5. Asså vart tar tiden vägen?! Jag menar att sitta och prata känns ju lite segt men ändå så går det så fort, ett mysterium...
Vår långa dag ledde till att vi slog nytt sov rekord, 13.25. Det var grått och regnigt ute så så vi satt inne och titta på Gossip Girl tills vi åkte till Kupolen och Pronto, sedan så for jag och Hanna till Kyrkan. Sen for vi hem till henne och titta på ännu fler GossipGirl avsnitt... Sen idag så for vi till kyrkan på Berlin möte, jätte bra! Sen for vi hem till Hanna igen och kolla på GossipGirl. Sen åt vi mat och fika. Och sen blev det Gossip Girl igen tills jag for hemmåt mot jobbet, men det visade sig att jag fick cykla hem igen! Och nu vill jag se Gossip Girl!!!!!!!!!! Det är ju såå bra, jag förstår inte hur jag kunde leva utan det haha. Okej lite för dramatisk nu kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar